گرانول پی وی سی (pvc granules) - خرید عمده

گرانول پی وی سی (pvc granules) با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

مشخصا برای تولید یک محصول، ابتدا باید به دنبال مواد اولیه باشید، و این اولین مرحله برای شروع تولید است. درباره گرانول pvc نیز همچنین است.طبیعتا مهمترین مرحله نیز هست و به احتیاط و تحقیق فراوان نیاز دارد. چه بسا محصولاتی تولید شوند و در مراحل اولیه پخش و فروش، در آنها مشکلی ایجاد نشود، بعد از گذشت چند ماه تا یکسال محصولات به خرابی و مرجوعی برسند.

گرانول pvc چیست ؟

رانول پی وی سی دانه های کوچک ساخته شده از پلی وینیل کلراید (PVC) است که در پالایشگاه های تخصصی تولید می شود. پودر پی وی سی بنا به مصارف متفاوت به همراه نرم کننده ها (انعطاف دهنده) و افزودنی ها (بهبود دهنده خواص مکانیکی) در کارخانه های گرانول سازی، ترکیب و به گرانول پی وی سی تبدیل می شود. امروزه این ماده، در حدود 30 درصد پلاستیک های دنیا را شامل و به دو صورت نرم و سخت در بازار ارائه می شود. از مهم ترین کاربردهای گرانول پی وی سی می توان به تولید کفش و دمپایی، انواع شلنگ، روکش کابل،انواع زوار، لوله و اتصالات، اسباب بازی، قطعات خودرو، ورق های پی وی سی ، اسباب بازی و بسیاری از قطعات پلاستیکی دیگر اشاره کرد.

- منبع : گرانول PVC ، وبسایت کاراشیمی

خرید گرانول پی وی سی 

ما بعد از خرید های متعدد و تست کردن گرانول پی وی سی شرکت های مختلف، درنهایت محصولی باکیفیت از شرکتی معتبر پیدا کردیم.


این محصول طبق مشخصات و درصد خلوص مورد نظر کارشناسان ما، توسط شرکت کاراشیمی، تولید کننده ی گرانول پی وی سی (pvc granule manufacturer) تولید شده است و باکیفیت تر از خیلی از استاندارد های جهانی می باشد.